Tuesday 13 January 2009

Avame paanikaosakonna

Lend Stockholmist Madridi sujus sujuvalt, kuigi hilinemisega. Madridis oli lumi maas ja selle puhul anti kohvikutes lausa tasuta v6ileibu. M6ned inimesed olid nendest v6ileibadest pidanud lausa mitu p2eva toituma. Meile 6nneks seda ei ennustatud. Lend pidi v2ljuma 6igeaegselt. Tarmole meeldis v2ga Madridi lennujaama rongisysteem. Lausa niiv2ga, et m6tlesime sellega ajaviiteks niisama ringi suhistada. Rong s6itis 2 terminali vahel iga 2 minuti tagant ja s6it kestis vast kokku ca 3 minutit. Vahepeal tuli l2bida turva ja passikontrolli. L6bustus missugune. Neljandal rongiotsal muutus Tarmo n2ost kaameks ja kysis, et kuhu olen ma ta v2ikese koti pannud, midata kiivalt ihuligi hoidis. Ma ei m6istnud midagi kosta, v2ikeses seljakotis seda polnud ja olles arusaanud, et fotokas koos muu isiklukat sorti kraamiga on kadunud, reageeris Tarmo t2iesti adekvaatselt: syydistas mind, et miks ma paremini ta asjadel silma peal ei hoia! Rongist v2ljudest tormas ta trygides 2 eskalaatoripikkust yles, mina vaevu kannul, kisamas, et ta rahuneks. Kui ma ta l6puks k2tte sain, tunnistas ta, et ei m2leta midagi ja mina ei m2letanud, et tal seda kotti yldse oleks olnud. Pyydsin teda lohutada, et me reis saab toimuda ka ilma fotoka, tema sokkide ja p2ikeseprillideta, aga Tarmo oli lohutamatu. L6puksarvas ta, et kott j2i turvakontrolli plastmasskandikule, millega asjad lindile l2hevad. Tormasime taaskord kogu oma rongiringi l2bi: kui me kolmandat korda samade passikontrollideni j6udsime, kes kolmandat korda me passi vaadates lugesid: "Estoonia" ja pardakaardilt "Santiaago", siis oli nende pilgus m6istmatus: kas te inimesed t6esti aru ei saa, kuhu te minna tahate? Kui l2tlased eestlasi enam aeglasteks juhmarditeks ei pea, siis need 2 hispaania piirivalvurit teevad seda kindlasti.
Kott oligi turvakontrollis. Yritasin prantsuse-hispaania segakeeles seletada, et mis seal sees on, t6estamaks, et olen koti omanik. See ei huvitanudaga kedagi, lisaks pakuti veel yhte kahup2ise naise passi ja veel yhte v2ikest seljakotti. Seljakotti pakuti lausa tungivalt. (Ehk oli seal sees must pesu). Ma kysisin Tarmolt, et kas nad peavad meid t6esti nii lollideks, et me K6IK asjad maha j2tame?

No comments:

Post a Comment